Det gäller kommunikation mellan våra medarbetare och även med våra kunder. Vi har därför säkerställt en kundportal där ärenden och kommunikation kan hanteras mellan agenter och kunder.
Kunder kan därför bli en del av vårt interna nätverk samtidigt som kunden kan följa upp och spara ärenden. Följaktligen är en dialog viktig för att säkerställa vår arbetsrutin, därför stämmer det verkligen att kunden har alltid rätt i vår bransch.
Vi ser alltid till att utbilda våra medarbetare utifrån industrins ledande standarder. Dessa utbildningar sker fortlöpande och genomgående arbetet hos LEDEB.
Dessutom ser vi värdet i att matcha kompetens med arbetsplatsen. Kunden och medarbetarens relation är viktig att bevara, därför ser vi gärna att deras kompetenser får utvecklas i samarbete med varandra.
Vår strategi är därav att underlätta för kontakten och kommunikationen mellan kunder och våra medarbetare. Samtidigt ser vi till att ständigt utveckla våra medel för att bevara goda relationer. Vårt företag växte sig stort på word to mouth, men idag utökar vi vår digitala närvaro.
Vill du uppnå en intresseväckande och värdefull karriär?
Läs mer om hur organisationen värnar om medarbetarna. Vi vill även uppmana till att ta kontakt med oss om du skulle ha fler funderingar. Vi finns tillgängliga för frågor och samtal av dess olika slag.
Den lilla människan är ett begrepp som historiker använder för att se individen som aktör i det stora historiska förloppet.
Ta dig igenom vår historia för att ta reda på hur vi blev som vi blev. Hur det började, vart vi är idag och hur utvecklingen kan komma att se ut i framtiden.
Är transparens viktigt för dig?
I vår erfarenhet betyder transparens inte enbart trygghet för kunder och medarbetare, utan det är även en kvalitetssäkring. Därmed vill vi vara tydlig och kommunikativ med våra strategier.
Tycker du som oss att företags löften är viktiga att hålla?
Återigen ser vi värdet i att kommunicera och vara transparent. Vi delar därav med oss allt material gällande våra policys, kvalitetsdokument och certifikat.